آبشار آب سفید ....... الیگودرز

یه سری عکس از آبشار آب سفید در اطراف شهرستان الیگودرز که خودم گرفتم.این آبشار خیلی دیدنیه.پیشنهاد میکنم برد از نزدیک ببینید.  

                                                                         دانلود

افتتاحیه المپیک 2008 پکن

این هم یه مجموعه عکس از افتتاحیه المپیک.البته اگه باز هم پیدا کردم میزارم.

                                  

                       پسورد: nicebluesky.blogsky                     دانلود با حجم ۷.۳۳

افتتاحیه المپیک ۲۰۰۸

امروز افتتاحیه بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن به شکلی واقعا جالب و رویایی در ورزشگاه < لانه پرنده > برگزار شد.اون جور که تلویزیون نشون داد فوق العاده زیبا بود.امیدوارم این زیبایی تا آخر مسابقات ادامه داشته باشه و شاهد پیروزی ورزشکاران کشورمون باشیم.این وب سایت بازی های المپیک امساله.لذت ببرید.

                                          مشاهده وب سایت

‍Can You Hear Me ----- Enrique Iglesias

آهنگ فوق العاده زیبای Can You Hear Me از Enrique Iglesias

         دانلود

خر اسپورت

تاحالا خر اسپورت دیدی.... اگه این کلیپ رو دانلود کنی خواهی دید...     دانلود

حمله شیر ---- سیرک ایران

این شیر رو ببین چطور تو سیرک یارو رو گرفته....         دانلود

پژو ۴۰۵ اسپورت

اینم یه پژو ۴۰۵ اسپورت باحال....   دانلود

حرکات نمایشی با ماشین

به اینا میگن راننده حرفه ای.....        دانلود

اینو ببین چیکار میکنه.....      دانلود

مرد بوقی...

این یه مرد بوقی تو سیرک....باحاله...         دانلود

به به !!!!

به به به !!! از این خوشمزه تر نمیشه....  نبینی ضرر کردی   دانلود

بچه های شیطون

ببین این دوتا بچه چطوری یارو رو سرکار میزارن....    دانلود

دستگیری اراذل و اوباش

کلیپ دستگیری یکی از اراذل توسط نیروهای پلیس....         دانلود

سوتی برنامه نود..

یه سوتی تو برنامه نود.....دانلود کنید.          دانلود

دیوونه بازی وسط جاده....

این یارو رو ببین وسط جاده چه دیوونه بازی در میاره....    دانلود

آلبوم <ببخشید>...... نیما

آلبوم زیبای <ببخشید> از نیما     برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید.

ادامه مطلب ...

آبشار شوی....یکی از زیباترین آبشار های ایران

آبشار شوی یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین آبشارهای ایران در رشته‌کوه‌های زاگرس است که در دهستانی به نام شوی از توابع شهرستان دزفول قرار دارد.این آبشار در نزدیکی مرز استان خوزستان و استان لرستان قرار دارد و به‌همین دلیل مردم شهرستان دورود در لرستان نیز آن را از جاذبه‌های گردشگری شهر خود می‌دانند، در صورتی که موقعیت قرارگیری این آبشار نسبت به دهستان شوی و مرز شهرستان اندیمشک و نیز فاصله کم آن از ایستگاه راه‌آهن تله‌زنگ اندیمشک قرارگیری آن در استان خوزستان را محرز می‌کند. قابل ذکر است با توجه به تصاویر ماهواره‌ای نرم افزار گوگل ارث فاصله آبشار شوی تا نزدیک ترین مرز استان لرستان حدود ۲۰ کیلومتر است. در جلد ششم از جغرافیای ایران نیز از این آبشار در دزفول یاد شده‌است.

گفته می‌شود که ارتفاع این آبشار در حدود ۸۵ متر و عرض آن نیز حدود ۷۰ متر است لیکن هنوز منبع نقشه برداری موثقی این مطلب را ذکر نکرده‌است. این آبشار در بهار دارای طبیعتی سرسبز و بسیار زیباست. این آبشار در دره‌ای بین کوه چهل و یک و سالن کوه قرار دارد.همچنین منطقه بسیار زیبای گرپه در آن نزدیکی است.

برای رسیدن به آبشار شوی دو مسیر وجود دارد. مسیر اول از سمت منطقه سردشت دزفول و پیرچل و مسیر دوم از طریق ایستگاه راه‌آهن تله زنگ شهرستان اندیمشک می‌باشد و به همین دلیل گاهی به اشتباه در بعضی منابع از آن به‌عنوان آبشار تله‌زنگ یاد می‌شود.

در نزدیکی این آبشار، آبشار بزرگ دیگری وجود دارد که گاه از آن به آبشار دوم شوی یاد می‌شودکه بدلیل عمق مناسب نسبت به آبشار اصلی و بی خطر بودن آن جای مناسبی برای شنا است.

برای تماشای عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

USB Fan

آموزش ساخت USB Fan          دانلود با حجم 7.03 مگابایت

سوتی مجری های تلویزیون.....

چندتا کلیپ از سوتی های مجری های تلویزیون.....باحاله!!

صبح بخیر ایران       نجف زاده    زندی       رشیدپور          حسین زاده

جام زندگی ....... فرشید امین

آهنگ زیبای <جام زندگی> از فرشید امین      دانلود با حجم 2.59 مگابایت

حیف.....محسن یگانه

آهنگ <حیف>‌ از محسن یگانه با همراهی خواننده ترکی dogus

 

                  دانلود با حجم 4.49 مگابایت

دلگیرم از او.....محسن چاوشی

آهنگ زیبای <دلگیرم از او> از محسن چاوشی...               دانلود با حجم۲.۸ مگابایت

دوستی های اینترنتی...!

این هم یه شعر باحال در رابطه با دوستی های اینترنتی....(برگرفته از www.khialangiz.blogsky.com)

شدم با چت اسیر و مبتلایش// شبا پیغام می دادم برایش
به من می گفت هیجده ساله هستم// تو اسمت را بگو، من هاله هستم
بگفتم اسم من هم هست فرهاد// زدست عاشقی صد داد و بیداد
بگفت هاله زموهای کمندش// کمان ِابرو و قد بلندش
بگفت چشمان من خیلی فریباست// زصورت هم نگو البته زیباست
ندیده عاشق زارش شدم من// اسیرش گشته بیمارش شدم من
زبس هرشب به او چت می نمودم// به او من کم کم عادت می نمودم
دراو دیدم تمام آرزوهام// که باشد همسروامیّد فردام
برای دیدنش بی تاب بودم// زفکرش بی خور و بی خواب بودم
به خود گفتم که وقت آن رسیده// که بینم چهره ی آن نور دیده
به او گفتم که قصدم دیدن توست// زمان دیدن وبوییدن توست
زرویارویی ام او طفره می رفت// هراسان بود اواز دیدنم سخت
خلاصه راضی اش کردم به اجبار// گرفتم روز بعدش وقت دیدار
رسید از راه وقت و روز موعود// زدم ازخانه بیرون اندکی زود
چودیدم چهره اش قلبم فروریخت// توگویی اژدهایی برمن آویخت
به جای هاله ی ناز و فریبا// بدیدم زشت رویی بود آنجا
ندیدم من اثر از قد رعنا// کمان ِابرو و چشم فریبا
مسن تر بود او از مادر من// بشد صد خاک عالم بر سر من
زترس و وحشتم از هوش رفتم// از آن ماتم کده مدهوش رفتم
به خود چون آمدم دیدم که اونیست// دگر آن هاله ی بی چشم ورو نیست
به خود لعنت فرستادم که دیگر// نیابم با چت از بهر خود همسر
بگفتم سرگذشتم را به « جاوید» // به شعر آورد او هم آنچه بشنید
که تا گیرند از آن درس عبرت // سرانجامی ندارد قصّه ی چت

زیباترین سگ های نمایشی

یه سری عکس از مسابقه زیبا ترین سگ.خیلی قشنگه...حتما دانلود کنید...

         دانلود       پسورد:nicebluesky.blogsky

علت زرد بودن عسل چیست؟

علت زرد بودن عسل چیست؟......نظرات زیادی در این باره مطرح شده که من آخرین نظر دانشمندان رو تو ادامه مطلب واستون گذاشتم.حتما ببینید

ادامه مطلب ...

الهه ناز --- معین

آهنگ فوق العاده زیبای <الهه ناز> از معین    دانلود با حجم 4.39 مگابایت

Tenpin championship bowling pro

بازی سه بعدی بولینگ                  دانلود با حجم10,63مگابایت

password:  www.fdl.ir

Media center theme

تم مدیا سنتر واسه ویندوز XP .فقط کافیه فایل مربوطه را باز کنید.

دانلود

BurstCopy v2

یه برنامه واسه کپی فایلها در کامپوتر که خیلی کار باهاش راحته.فقط کافیه فایل مورد نظر رو کپی کنید و در محل مورد نظر Burst Paste رو بزنید.در ضمن ویژگی این برنامه اینه که میتونید فرآیند کپی رو pause و resmue کنید.ویژگی دیگش اینه که میتونید میزان استفاده از ram رو تغییر بدید.

دانلود

Yahoo Widges3

Yahoo Widgets یه برنامه از یاهو هست که امکانات زیادی از قبیل وضعیت آب و هوایی،ایمیل های دریافتی،موتور جستجو،وضعیت ram و cpu و خیلی امکانات دیگه رو روی صفحه دسکتاپ در اختیارتون میزاره.... 

                                 دانلود

سفر در زمان غیر ممکن نیست....!!!

شاید سفر زمانى بسیار راحت تر از آن باشد که تصور مى کنیم

مارکوس چاون
ترجمه: شهاب شعرى مقدم

خلاصه مقاله
۱- براساس نظریه ریسمان ها، جهان ما پوسته اى ۴ بعدى است که در یک فضا- زمان ۱۰ بعدى شناور است.
۲- درصورت انحناى شدید ابعاد فراسوى جهان ما، هر ذره اى که قادر به خروج از ابعاد چهارگانه این جهان باشد، مى تواند با میان بر زدن از میان بعد پنجم، حتى از نور هم پیشى بگیرد.
۳- حرکت سریع تر از نور، از دید برخى از ناظرهاى این جهان، به معناى سفر در زمان و بازگشت به گذشته است.
۴- گراویتون ها و نوترینوهاى خنثى ذراتى هستند که امکان خروج از جهان ما را دارند. بنابراین این ذرات قادرند در زمان سفر کنند.
۵- بدین ترتیب طى چند دهه آینده و با کمک نوترینوهاى خنثى قادر خواهیم بود ایده سفر در زمان را به طور تجربى بیازماییم.


به ادامه مطلب رجوع کنید.... www.poloton.pib.ir
ادامه مطلب ...

یه سری مطالب جالب و خواندنی....

بخونید ضرر نکردید....
www.poloton.pib.ir ادامه مطلب ...

موجودات فضایی...!!واقعیت یا خیال؟

بیش از پنج میلیون سال است که هرازگاهی اخباری از رویت بشقاب پرنده‌ها و انسانهای فضایی گزارش شده است. تاکنون هزاران برگ پرونده محرمانه برای اثبات وجود این پدیده‌ها تحت بررسی قرار گرفته‌اند ولی هنوز هم بسیاری از جوانب مربوط به <فضایی‌ها> ناشناخته باقی مانده است. موضع دانشمندان نسبت به این گزارشات نیز وضعیت را بغرنج‌تر می‌نماید. به نظر می‌رسد که آنها میل دارند این حرف‌ها را رد کنند ولی باز هم چندان به حرف خود اطمینان ندارند. فضایی‌ها ارتباط نزدیکی به ارتش، علوم و سیاستهای تحقیقاتی قدرتهای جهانی دارند و این موضوع در برخی از مدارک محرمانه موسسات سری دولت‌هایی همچون آمریکا مثل CIA، FBI، وزارت اطلاعات، ناسا و > NORADفرمانداری دفاع هوایی آمریکای شمالی) وجود دارد.
برخی بر این باورند که این موسسات نه تنها از وجود فضایی‌ها آگاه هستند بلکه سعی دارند تکنولوژی‌هایی شبیه به تکنولوژی فضایی‌ها را نیز بسازند و ظاهرا به دانشمندان گفته شده است چشم خود را بر روی این موضوع ببندند و در نتیجه موسسات سری به راحتی آزمایشات مخفی خود را انجام می‌دهند.
<لئوناردو اسپرینگ> فضایی‌شناس آمریکایی از طریق منبعی موثق >که میل دارد نامی از او ذکر نشود) مدرکی به دست آورد که حکایت از وجود موجودات فضایی داشت. این مدرک متعلق به شانزدهم جولای سال ۱۹۴۷ است و ظاهرا قطعه‌ای از یک <شی پرنده> است. در آن سال پس از کشف این شی وقتی واحدهای نظامی و نیروی هوایی آمریکا این قطعه را مورد بررسی قرار دادند، به این نتیجه رسیدند که به دلایل مختلفی ممکن نیست ساخت کشور آمریکا باشد و با اطلاعات دقیقی که دارند، شوروی نیز نمی‌توانسته آن را بسازد. وقتی کارشناسان نظامی آن شی را دقیق‌تر مورد بررسی قرار دادند، قطعه‌ای شبیه به یک موتور اتمی درون آن یافتند. احتمالا این نیروگاه شبیه به یک تبادلگر حرارتی عمل می‌کرده است. یک قطعه پرنده نیز در قسمت جلویی این شی قرار دارد. دلایلی در دست است که نشان می‌دهد این شی با کنترل از راه دور هدایت می‌شده است. آیا این وسیله دلیلی بر وجود آدم فضایی‌های کاملا پیشرفته نیست؟ و به گفته این محقق جالب اینجاست که آن موسسات سری ابرقدرت‌های دنیا از این وسیله بهره گرفته‌اند و از روی آن بمب‌های اتمی را ساخته‌اند.
● آدم فضایی‌ها در ماه
در سال ۱۹۶۹ سفینه <آپولو >۱۱ به ماه فرستاده شد. گروه فضانوردان از جمله <آرمسترانگ>، <کالینز> و <اولدرین> پس از چندین ساعت حرکت به سوی ماه، خبر دادند که چند گلوله نورانی اطراف پایه‌های سفینه هستند و با همان سرعت به دنبال آن حرکت می‌کنند. این گزارش کارکنان مرکز کنترل را نگران کرد. سه روز گذشت و هیچ انفجاری رخ نداد و آنها به ماه رسیدند.
دستیار آرمسترانگ سالها بعد در این باره می‌گفت: <گلوله‌های نورانی در فاصله سه فوتی ما بودند. سه بشقاب پرنده به قطرهای پانزده تا سی‌متر. مثل این که از یک مخزن اصلی جدا شده بودند. صداهای عجیبی از فرستنده‌ها می‌آمد. آرمسترانگ موج فرستنده را عوض کرد و به اوپراتور گفت: <می‌خواهم بدانم جریان چیه؟> اوپراتور خبر نداشت چه شده است و پرسید: <چی شده؟ آنجا اوضاع خوبه؟> یکی از فضانوردان گفت: <قربان، یک چیزهای بزرگی کنار دهانه انفجار سفینه هستند. خداوندا! مثل این‌که روی آن نشسته‌اند. انگار از روی ماه دارند به ما نگاه می‌کنند.> پنج ساعت بعد که روحیه‌ها کمی بهتر شد آرمسترانگ و اولدرین تصمیم گرفتند از سفینه خارج شوند و به کالینز گفتند در سفینه آماده بماند تا در صورت بروز خطر به سرعت از ماه فرارکنند. دو فضانورد از سفینه خارج و در تاریکی گم شدند. در حالی که خانواده‌هایشان با چشمان هراسان بر روی زمین به مونیتورها خیره مانده بودند. زمان به کندی میگذشت تا این‌که بالاخره آرمسترانگ و اولدرین باز گشتند و آرمسترانگ آن جمله تاریخی را گفت <برای یک مرد قدم کوچکی است ولی برای بشریت پرشی بلند.> آنها اثری از آن شی‌های فضایی پیدا نکرده بودند اما سالهای پس از آن فضانوردان بارها و بارها چیزهای مشکوکی را در اطراف خود دیده‌اند.
● آیا فضایی‌ها وجود دارند؟
در حالی که هرگز سند مطمئنی از وجود موجودات سیارات دیگر در دست نیست ولی بسیاری از مردم نمی‌توانند قبول کنند که در کهکشانی به این بزرگی که اندازه آن در حدود صد هزار سال نوری است، هیچ موجود زنده دیگری نباشد. این موضوع تا حدی پیش رفته است که در سالهای اخیر توجه خیلی‌ها به دولت آمریکا و ارتباط آن با فضایی‌ها جلب گشته و در این رابطه داستان‌های زیادی بر سر زبانها افتاده و فیلم‌های زیادی ساخته شده است و راست یا دروغ افراد بسیاری گزارش داده‌اند که با چشمان خود آدم فضایی‌ها را دیده‌اند.
● تجربه بعد از طوفان
نام من <لیندون> است و در <ساسکس> استرالیا زندگی می‌کنم. مدتی پیش وقتی سگ‌هایم را بعد از طوفان برای هواخوری برده بودم، اتفاق خیلی عجیبی برایم افتاد. وقتی طوفان تمام شد توجهم به آسمان جلب شد. دو ستاره برخلاف بقیه ستارگان نور سرخ رنگی داشتند و سوسو می‌زدند و کاملا نزدیک سطح زمین بودند. این نورها تقریبا ده دقیقه ادامه داشتند تا این‌که من تصمیم گرفتم به خانه برگردم. وقتی به سوی خانه می‌رفتم به عقب نگاه کردم و دیدم که نور آن دو ستاره خیلی شفاف و سرخ شده است. بعد ستاره کوچک‌تر به سمت ستاره بزرگتر رفت. نور هر دوتایشان مثل ضربان نبض کم و زیاد می‌شد. بعد ستاره کوچک‌تر دوباره به جای قبلی خود بازگشت و پس از چند ثانیه به سرعت برق جهش کرد و به سوی آسمان رفت و ناپدید شد و کمی بعد خط سرخ رنگی که از آن باقی مانده بود نیز محو شد. چیزی که می‌دیدم برایم باور کردنی نبود به همین خاطر با خود گفتم حتما اشتباه کرده‌ام. ولی روز بعد در روزنامه‌ها خواندم که زنی یک بشقاب پرنده را که نور قرمز رنگی داشته در آسمان دیده است. این زن حتی پنجره‌های این بشقاب پرنده را نیز دیده بود.
● حادثه در اودسا۳۲
سال پیش بود. برای این‌که بتوانم قرضم را بدهم خیلی کار کرده بودم. خیلی خسته بودم. به همین خاطر وقتی به خانه رسیدم کمی خوابیدم. آن روز یک روز آفتابی تابستانی بود و تمام اتفاقات در روز روشن افتاد. مادربزرگ من در جنوب شهر <اودسا> زندگی می‌کرد. وقتی خواب بودم او به همسرم تلفن زد و گفت: به استنلی بگو برود بیرون را نگاه کند. یک بشقاب پرنده دارد به سمت خانه شما می‌آید. من خارج از شهر زندگی می‌کردم و آن موقع خانه‌های زیادی آن جا نبود. وقتی بیدار شدم نشستم و کمی در این مورد فکر کردم و با خود گفتم مادربزرگ آدم جدی است. او شوخی نمی‌کند. بیرون رفتم به اطراف نگاه کردم و ناگهان در سمت غرب شهر، درست بالای برج رادیو و حدودا در یک مایلی خانه‌ام، آن را دیدم. هیچ صدایی نداشت. من و همسرم خیلی هیجان‌زده بودیم. به سمت رادیو دویدم و آن را روشن کردم و موج‌ها را عوض ‌کردم. در یکی از موج‌ها گوینده داشت می‌گفت: شنوندگان عزیز الان درست بالای سر ما یک بشقاب پرنده است. این بشقاب پرنده تقریبا ۲۰ دقیقه همان بالا بود. من و همسرم با اتومبیل به سمت برج رادیویی رفتیم. با سرعت در اتوبان پیش می‌رفتیم. بعد به یک جاده میان‌بر رسیدیم که به سمت محل بشقاب پرنده می‌رفت. وقتی کمی جلوتر رفتیم ناگهان اتومبیل خاموش شد و به هیچ صورتی روشن نمی‌شد. فکر می‌کنم این کار از طرف بیگانگان صورت گرفته بود. بشقاب پرنده که به رنگ استیل بود، چرخی زد و به سمت شمال رفت و به سرعت از نظر ما پنهان شد.
● تعطیلات در لهستان
این حادثه تابستان امسال اتفاق افتاد. زمانی که برای تعطیلات به <کوزوو> در لهستان رفته بودیم. ما هر شب بعد از شام برای پیاده‌روی با چند نفر از اعضای فامیل بیرون می‌رفتیم. آن شب هم به دشت و جنگلی که در نزدیکی محل اقامتمان بود، رفتیم. هوا تاریک بود و ما فقط با نور چراغ قوه می‌توانستیم جلوی پایمان را ببینیم. یکی از پسرعموها یک دفعه گفت: سمت چپمان روی دشت گردباد شده است. به آن جا نگاه کردم ولی چیزی ندیدم. چند دقیقه بعد دوباره همان حرف را زد، من دوباره با بیحوصلگی به آن طرف نگاه کردم و برخلاف تصورم چشمم به گردبادی افتاد که انگار تازه شکل گرفته بود. آن گردباد به شکل سه حلقه دیسک مانند بود که بزرگ‌ترین آنها بالاتر از همه قرار داشت و هر سه با سرعت‌های متفاوتی به دور خود می‌چرخیدند. اول زیاد مشخص نبودند ولی وقتی بیشتر به آنها نگاه کردم واضح‌تر شدند. کمی از آسمان روشن‌تر بودند، پدرم نور چراغ را به روی آن شی انداخت. انگار آن حلقه‌ها فلزی بودند چون از نور چراغ قوه انرژی گرفتند و رنگشان مثل رنگهای شبرنگ براق‌تر شد. همه‌مان ترسیدیم و به سرعت به خانه برگشتیم. ولی آن شی هم دنبالمان آمد، دیگر مطمئن شده بودیم این نور متعلق به چیزی زمینی نیست. وقتی به خانه رسیدیم، هنوز آن جا بود.
روز بعد هوا با همیشه فرق می‌کرد. آن روز باد تندی می‌وزید و از صبح یک درخت شکسته روی جاده افتاده بود. نمی‌دانم آن چیزهایی که در آسمان دیدیم چه بودند ولی برای پذیرفتن وجود موجودات فرازمینی برای من کافی بودند.

منبع:www.aftab.ir